donderdag 2 september 2010

De meubels van Dissel 40

Loungeplatform in Dissel40
Sandra en ik hebben besloten dat we de inrichting van mijn huidige woning Dissel 40 meer willen nemen naar Ziep25.

In 2007 heb ik deze inrichting gemaakt in het kader van een sabbatical year. Het betreft dan het loungeplatform en de boekenkasten.


Er is plaats voor de meubels, maar er zijn wel een paar probleempjes. Het belangrijkste is wel dat het plafond in Ziep25 zo'n 20 centimeter lager ligt: 235 cm i.p.v. 257 cm.

Plaats voor het loungeplatform in Ziep25


In Dissel 40 heb ik een platform van 40 cm gebouwd om het plafond relatief te verlagen. Dat levert in Ziep25 een te laag plafond op.










De plattegrond met loungeplatform
en boekenkasten
Een oplossing daarvoor is om het platform 20 cm te verlagen als ik het plaats in Ziep25. De kasten die eromheen staan, zoals de tv-kast, de apothekerskast en de vitrinekast komen dan echter 20 cm hoger uit tenopzichte van het platform en het is de vraag of dat mooi is.

Dat wordt dus nog even puzzelen.













De boekenkasten van Dissel40
Het loungeplatform en eettafel in Dissel40
Apothekerskast in Dissel40

Geen opmerkingen:

Een reactie posten