vrijdag 3 september 2010

Ontwerp van de keuken op de bovenste verdieping

Keukenontwerp
Vandaag heb ik met de keukeplanner van IKEA een ontwerp gemaakt voor de keuken op de bovenste verdieping.  Het is een klein simpel keukentje.

De keuken zit ingeklemd tussen de loungehoek en de boekenkasten in het midden van de ruimte.


De twee hoge kasten links zijn in wezen een installatiekast. Maar afhankelijk van de leidingloop kan ik er mogelijk nog een combimagnetron in kwijt.
Keuken met combimagnetron
De raampjes in de bovenkastjes wil ik voorzien van Tiffany glas (niet getekend).

Onder het keukenblad zitten van links naar rechts een koelkast, een afwasmachine en een la voor recycling. Ik weet niet zeker of ik de gaspitten bovenop de afwasmachine kan plaatsen.

Achter het aanrechblad komen dan mooie tegeltjes.
Overigens ben ik van plan alleen de kastelementen van IKEA te kopen en alle deurtjes en knoppen zelf te maken in dezelfde stijl als het loungeplatform.



Plattegrond derde verdieping

Geen opmerkingen:

Een reactie posten