zondag 10 juli 2016

Krukjes voor bij de bar

We hebben wel wat IKEA-krukjes voor bij de bar, maar ze hebben een houten zitting en zijn niet erg comfortabel. Op marktplaats hebben we drie barkrukken gekocht met een lederen zitting. Het fotootje hieronder is niet zo duidelijk, maar dat komt omdat de stoeltjes al van Marktplaats waren verwijderd toen ik dit artikeltje ging schrijven.




Het zijn drie krukken en het valt niet zo op, maar ze hebben veel te lange poten, waar ik achter kwam toen ik ze thuis aan de bar plaatste.


Dus ik heb er 16 cm af moeten zagen en omdat ze verchroomde voetensteunen hadden die hier niet passen, heb ik het hele onderstel maar goud gespoten.


De nieuwe krukken
Zo, dus nu hebben we ook voldoende krukken en het is nu wachten op een gelegenheid om de bar uit te proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten